Saturday, November 15, 2014

Set Vitamin Bagi Merawat Lemah Tenaga Batin (Lelaki)

 Dewasa ini ramai lelaki (suami) yang mengalami masalah lemah tenaga batin yang boleh membawa kepada keretakan rumahtangga ekoran suami tidak dapat menunaikan tanggungjawab sebagai suami dari sudut nafkah batin.


 Namun begitu masih ramai suami/lelaki yang malu dan segan untuk tampil kehadapan bagi menyelesaikan masalah ini. Mungkin disebabkan oleh perasaan malu, ego atau sikap tidak ambil kisah .

Walaupun seks bukanlah satu-satunya perkara yang boleh menjamin kebahagiaan rumahtangga namun ianya merupakan salah satu faktor utama bagi menetukan keharmonian dan kebahagian pasangan suami/isteri.

Oleh itu kita mestilah lebih berfikiran terbuka bagi mengatasi masalah ini sama ada secara moden atau tradisional. Kini, terdapat lambakan produk-produk bagi merawat lemah tenaga batin di pasaran. Namun harus di ingat bukan semua produk di pasaran kini yang betul-betul menepati piawaian yang dikeluarkan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia.

Oleh yang demikian saya mencadangkan 'Set Vitamin bagi Merawat Lemah Tenaga Batin Shaklee' kerana SHAKLEE memberi 3 Jaminan iaitu :-
1) SELAMAT
2) BERKESAN
3) 100% SEMULAJADI
Klik 3JAMINAN untuk lebih info.


SET VITAMIN BAGI MERAWAT LEMAH TENAGA BATIN SHAKLEE






FUNGSI COQ HEALTH PLUS
Kesuburan lelaki juga dipengaruhi oleh tenaga yang menurun akibat protein membentuk sebahagian besar sel-sel sperma dan bergantung kepada CoQ10. Kajian menunjukkan bahawa punca utama kemandulan lelaki termasuk jumlah sperma yang rendah dan kualiti sperma yang kurang. Sperma yang baik ialah sperma yang mempunyai antioksidan yang tinggi. Enzim CoQ10 dapat menghasilkan antioksidan yang kuat dan bermanfaat untuk kesuburan dan juga tenaga.


Fungsi antioksidan adalah melindungi telur dan sel sperma daripada kerosakan oksidatif yang membawa kepada kematian sel. CoQ10dapat meningkatkan kedua-dua air mani dan sel sperma dan meningkatkan pergerakan sperma.
Lebih info Klik COQ HEALTH PLUS

FUNGSI VITA-E COMPLEX
Masalah kedinginan atau low sex drive yang sering dialami oleh ibu-ibu menyusu berikutan kehadiran hormon prolaktin yang tinggi dan gaya hidup tidak sihat seperti merokok bagi lelaki dapat diatasi dengan pengambilan vitamin E. Selain itu, vitamin E juga dapat membantu meningkatkan kesuburan wanita dan lelaki sekaligus meningkatkan peluang kepada yang ingin mendapatkan zuriat. Sebab itulah vitamin E turut dikenali sebagai vitamin cinta.

Lebih info Klik VITA-E COMPLEX

HUBUNGI SAYA SEKARANG UNTUK TEMPAHAN DAN LEBIH INFO
ROZILA
SMS/CALL/WHATAPPS : 011 11247274 / 010 4117955
EMAIL : illaisma@gmail.com
PAGES FB: Natural Vita Shoppe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...